dagen !

Hej alla där ute!

Nu har man precis kollar på morden i midsommer, innan det var det time out och innan det va det solsidan. Älskar söndagars kvällarna nu, bara bra tvserier nu! :D

Som jag skrev innan skulle jag visa bild på mina slingor, men det synd inte så mycket men jag lägger upp det ändå.
Och jag sa också att jag skulle skriva lite om dagen :)

Jag och Oskar åkte hem till han vid halv 7 tiden, åt lite pommes frites och kyckling, riktigt gott! Efter det blev det en bulle sen gick jag och älskling upp på hans rum och kollade tv. Kollade fångarna på fortet och hipphipp, blev lite skratt där.
Min älskling är sååå gullig, när alla hade gått och lagt sig ( deras trappa låter som fan ) så hörde han hur min mage lät och frågade om jag va hungrig så han gick ner och gjorde mig en macka, tycker det va rätt sött faktiskt.
Sen vaknade vid 12, låg och bara njöt av att vakna sent sen gick vi ner och åt och sen kom pappa för att hämta oss så vi körde han till smedinge hallen så han kunde dömma och jag och pappa åkte hem.

Att vara med min älskling är det underbaraste jag vet!



BILD: FÖRE, MELLAN OCH EFTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0