Fredag!

Hej på er!

Ganska kul dag idag. Blev klippt av Mona, uppklippt men inte så mycket men blev nöjd! :) Hela klassen blev klippt haha. Jag klippte fordonsläraren i dag, var rätt så nervös, men med Mona bredvid mig gick det ganska bra och han blev nöjd och jag lärde mig mer! :D

Skulle ha fikat med Belinda nu efter skolan men det blev inte så för hon hade glömt att hon skulle till Ullared, och har man inte pengar så vill man inte hänga med så det gjorde jag inte.
Blir nog att åka Oskar ikväll eller om han kommer hit, jag vill iaf ha myskväll med att kolla film och käka godis, brkuar inte gilla godis men fett sugen på det nu! :o

Kanske skriver något inlägg senare, puss!


Kommentarer
Postat av: oskar din älskling;)

najs;) när kan jag komma då?;)<333

2011-01-14 @ 17:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0