Härlig söndag!

Hej söta läsare!

Nu har jag inte uppdaterat på hela söndagen ! Inte kul för er, menmen!

Vaknade upp bredvid älskling vid 3 ungefär, låg och bara njöt av att sova länge och gick upp 40 min efter. Åt frukost (a) och sen körde vi han till hans match som han skulle döma. Mamma, pappa och jag åkte vidare till Maxi och köpte mat och hårfärg till mamma, hon ville göra röda slingor, hmm undra hur det blir? ;) Just nu tvättar hon ut det, det kommer bild sen garanterat!

Nu har man kollat på solsidan, och jag tycker inte avsnittet va kul idag. Nu är time out på och snart kommer morden i midsomer. Mysigt!
I morgon ska jag till skolan, inte vart där på hela veckan. Ska bli kul :)

Ska skriva mer senare eftersom pausen är slut nu.

Puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0