Hatar hostan!

Hej alla människor!

Idag har jag vart hemma från skolan, min hosta gör mig så trött verkligen! Och jag har jätteont i min hals. Blir att vara hemma imon med, tänker sova bort hela dagen det är jag värd tycker jag.
Jag har slingat mammas hår i mörka slingor och klippt det och även klippt pappas hår, kan säga att en sån lätt grej tog ändå på mina krafter! Mammas hår blev väl sådär, hon blev lite missnöjd med färgen, då den så snyggare ut i affären. Menmen, nästa vecka blir att slinga ljust så att det blir bättre.

Jag saknar mina vänner, har inte sett dom på flera veckor känns det som!
Jag älskar er Chriss, Nathalie, Belinda & Sara. Ni är underbara!  ( och så klart Oskar<3 )

Ska nog skicka in ansökan om extra jobb till Coop och Maxi! Jag vill verkligen börja jobba och tjäna mina egna pengar, levt för mycket på pappas och mammas pengar nu! :o

Nu ska jag vara lite social med min älskling, puss!


Kommentarer
Postat av: pattalie

du är underbarrrrrrrrrrrrrr!

2011-01-17 @ 23:48:07
Postat av: Emelie

SV : du är mer underbaaaar ! <3

2011-01-18 @ 00:03:18
Postat av: oskar din älskling;)

hiihih du är bäst<3

2011-01-18 @ 15:01:57
Postat av: Emelie

hihi jag vet :D <3

2011-01-18 @ 16:39:20
Postat av: chriiiiisssssssssssss

nope, you are !<2

2011-01-19 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0