Ingen skola idag heller!

Hej på er !

Ingen skola idag heller, vill verkligen dit ju! Nu när våran salong är helt klart, fick ett sms av läraren att vi skule tvätta håret på varandra och använda dom nya schamponeringarna för första gången. Jag måste till skolan i mon, saknar ju klasskamraterna, även fast det är mysigt att vara hemma med mamma och pappa <3

Jag försöker lära mig photoshop, och ja det går åt helvete om man säger så. Menmen, jag får försöka mer, inte många som läser denna bloggen än, men om någon kan om photoshop får ni gärna kommentera och hjälpa mig, kan skicka min msnadress så vi kan chatta ! :)                  

Imon blir att åka hem till min älskling, underbart! På lördag kväll, ska jag nog vara med Chriss, men ska också klippa mina brorsbarn, mycket trevligt ju ! :D 

Nu väntar jag på maten, pasta vad annars liksom? ;) 
Ska hålla på lite mer med photoshop nu, puss! 

                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0