Oh, you make me smile!

Hej alla!

Precis slutat skolan, kom hem och var skit hungrig och insåg att vi inte hade något gott att käka. Kul!
Skoldagen var väl rätt tråkig idag, men lite skratt med kompisar blev det ju allt.  Dom är verkligen underbara!

Var som sagt hos min pojkvän igår, kollade film med hans familj och spelade Wii, det var verkligen mysigt! Har saknat honom jättemycket. ´Han är min lilla bebisbjörn haha :D

Jag vill fixa min blogg så att den blir fin, undrar bara hur fan jag ska göra. Kanske finns någon hemsida som man kan kolla på och fixa? Jaja, blir google senare ikväll och hitta! Eller så kanske det finns någon snäll bloggare som kan hjälpa mig på något sätt? Jaja, bloggandet känns iaf rätt kul även om den kanske inte är intressant, men vem vet? Kanske blir lika stor som Kissie en dag? HA-HA, nej tack :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0