Sjukhuset

Hej alla människor!

Idag slutade vi tolv, fett skönt. Men kändes ändå ganska onödigt. Fick lära oss lite mer om själva håret (prov på det! tummen ner) och vi lärde oss klippa upp, har ju gjort roligare saker kan jag ju säga. Seg jävla höna fick vi att äta i bamba, blää!

Kollade upp min hosta idag eftersom jag har hostat i nästan 3 veckor så är det jobbigt och jag ville få ett proffsutlåtande. Men det var inget fel på mig, men fick en hostmedicin som gör mig trött vilket är väldigt bra eftersom jag inte kan sova på nätterna , tummen upp! fick vänta i lite över en timma, men sen när vi väl va där inne så gick det på en kvart. usch va jag inte gillar stick i fingret :(

I mon är det fredag! Då blir det förmodligen att åka till min prins eller någon annan kompis som hinner att fråga före. Lite skillnad från lovet och nu, när man träffade älsklings Oskar nästan varje dag och nu bara på helgerna. Men då tröttnar man inte lika snabbt på varandra, vilket är bra. Snart har vi 3 månader, jag älskar han faktiskt.

Appropå "ä" ordet sa en kompis till mig att det är fjortiskärlek, att jag inte vet något om kärlek. Jag ba " Hallå? " Jag säger jag älskar dig när jag vill, för jag säger det av hela mitt hjärta, det är inget jag bara sprider ut som vissa andra kan göra.
Fjortiskärlek för mig är när man är kär i en kändis, eller någon man vet att man aldrig kommer få.
Vad är fjortiskärlek för er?


Långt inlägg, menmen ! ;)





Kommentarer
Postat av: Chriss

vilken hostmedeicin fick du ? :oo

2011-01-13 @ 19:44:02
Postat av: Emelie

SV : Cocillana-Etyfin :D

2011-01-13 @ 20:39:12
Postat av: chriss,

jag fick samma, den smakar skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! :OO

2011-01-14 @ 17:00:32
Postat av: chriss

Btw, söt bild på mej -.-

2011-01-14 @ 17:01:14
Postat av: Emelie

SV: Hahaha jag vet, smakar som öl och vodka tillsammans :O

2011-01-14 @ 19:44:24
Postat av: chriiiiisssssssssssss

neje, den smakar handsprit blandta med citron och blandat med saltsyra, och blandat med bubbelvatten ! XD <3

2011-01-19 @ 16:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0