skola i mon?

Hej på er igen!

Blir kanske skola igen, men gud vad jag hostar! Usch, usch. Går jag till skolan i mon blir det troligtvis att ta en fika med Sara efteråt, om inte så tror jag inte att jag orkar. 

Men tänkte bara lägga upp en bild på min och min pojkväns hand och fötter så kan ni få se vilken skillnad det är! 

 
Kanske lite min skillnad men inte mycket.       Och här är bild på våra fötter.
                                                          Han har 45 i skostorlek och jag har 37 



Kommentarer
Postat av: oskar din älskling;)

jag har 47:P<3

2011-01-20 @ 17:27:25
Postat av: Emelie

SV : Oj haha förlåt (a)

2011-01-20 @ 18:18:16
Postat av: oskar din älskling;)

lungt;)(L)

2011-01-20 @ 20:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0