Torsdag 19:05

Hej alla söta läsare!

Sitter nu hos Nathalie Lehnberg, och ja hon är underbar!

Har inte skrivit på rätt länge nu, men har inte orkat, datan är tråkig. Underbar helg med min älskling och känner på mig att den veckan kommer gå fort och vara mycket bra!

Vi gymmade på gympan idag, haha, kan ju säga att jag inte var i toppform. Måste träna mer. Sommaren 2012 ska jag ha en fin mage och lite muskler, långt kvar men man ska ju inte ta slut på sin kropp bara för att skynda, så det får ta sin tid! :D

Skriver kanske i morgon om jag orkar eller hinner. Har frisör läxan jag måste göra.. jättekul.. not.

Puss!


Kommentarer
Postat av: oskar din älskling;)

najs;)

älskling det är tisdag inte torsdag:D<3

2011-01-31 @ 21:44:38
Postat av: oskar din älskling;)

najs<3

älskling det är tisdag inte torsdag;D<3

2011-01-31 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0