Första sommarlovs dagen!

Hejhopp ! 

Just nu sitter jag, eller jag halvligger i soffan och kollar Obelix och Asterix med Oskar och hans bröder. Mysigt! Oskar kom precis med lite glass, gullig är han! :)

Idag har jag ohc pappa burit väldigt mycket till lägenheten. En otroligt tung brudkista, tv, nattduksbord och massa små saker. Gjorde även rent för mina öken möss jag har, och när jag skulle sätta tillbaka dena ena så fick jag panik för den va nära på att slinka ur min fingrar så jag tryckt ihop mina fingrar och den bet så otroligt hårt i mitt fingret. AJ! :( jaja.

Imorgon blir det att flytta det sista och så är första natten där i mon, spännande!
Kanske skriver något senare, på lördag ska jag och oskar på bio så blir nog inlägg om filmer Baksmällan 2 då!

Kommentarer
Postat av: oskar justander din bebis<3

kommer bli jätte mysigt älskling<3

2011-06-16 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0