Save the world tonight!

Hej alla!

Idag vaknade jag kvart över 2, var sååå trött! Min katt öppnade dörren 6-7 gånger, och min katt får inte vara där inne då mina råttor är i buren och min katt försöker få tag på dom. Så det va ganska jobbigt att gå upp och ta katten och stänga dörren. Menmen!



Så ser dom ut, fast jag har en svart och en grå/vit! :)

Jag och Oskar har suttit barnvakt till mina brorsbarn, Hanna, 7, Jonathan, 5. Ni som undrar så är min bror 35 och min pappa är 55, pappa var 19 år när han fick min bror. Sådär jag har brorsbarn som är så "gamla". 

Jag är moster och faster till 10 barn. Ja det är sant! Hahah, min syster har 4 barn, 5-13 och hon är 32, min andra bror har 4 och min andra bror har 2. Dom heter Kerstin, Ahsley (född i australien) och Tobias. Det va ashelys barn vi passade, han har 4 barn, 2 av dom är 16 och 14 för han var nitton när han fick den första. 
Det va lite onödig fakta, haha :) 

I morgon ska jag fika med underbara Nathalie Winters, jättemysigt! Så skriver om det i mon!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0