Shake your boobes, shake your ass!

Hejsan sötnosar! ;) 

Just nu sitter jag hemma hos min pojkvän och ska ta en värktablett, har sjukt ont i huvudet! :( 

Idag har det varit en rätt härlig dag, vaknade upp av att pappa ringde och sa att klockan var halv 7 och Oskar skulle till sin körskola. Jag somnar om när han lämnar rummet och sover gott, när han kommer tillbaka frågar jag " Skulle inte du till bilskolan?" Han svarar " Jag har redan varit där, haha"  Jag hade sovit i 3 timmar och det kändes som 10 minuter!

Vid två åkte vi in till göteborg och köpte löshår till mig, blev as bra färg, har bara glömt hur tungt det egentligen är att ha löshår ;)
Sen åkte vi hem, jag duschade och fixade håret. Vi åkte hem till Oskar och åt lite sen blev det att åka till Onsala Montissori och kolla på Axels och Simons skolavslutning. Riktigt myysigt! 

Imorgon är det skolavlsutning och vi börjar 09.30, rätt gött. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0