Sommar? Höst? Eller vad... ?

Hej alla i det tråkiga vädret!

Just nu regnar det utan för min fönster. Känns verkligen inte som att det är midsommar i morgon :(

Men idag har jag haft en riktigt bra dag verkligen! Fika med Nathalie vid 2, det va jättetrevligt, saknat henne verkligen! <3 
Vi kollade lite på klockor och jag köpte mig en jättefin klocka, jag älskar den :D 




Idag åt vi på McDonalds, och ja, jag har ju mina 2 nyttiga veckor så tro inte att jag åt hamburgare. Jag tog en sallad, jag skäms över att säga att det är fösta gången jag smaka på den, men den va riktigt god, så det blir det att nästa gång också! Men det enda negativa var att eftersom kyckligen var varm så blev salladen varm, men det funkade! :)

Nu blir det Halv åtta hos mig, skriver senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0