Sommarlov!

Hejsan hoppsan lillebror!

Nu har jag precis kommit hem och ätit lite macka. Skolavslutning idag. Känns som att vi går i 1 i grundskolan. Vi fick en kaffemugg, en frisbee (?!) och en boll som kan studsa på vatten, och rektorn var stolt för att hon hade köpt det! :o herregud.
Men underbart med sommarlov, och inte alls långt kvar till GOTLAND! <3

På fredag blir det att flytta! Lägenheten är jätte mysig nu! Innan var den full med nikotin lukt, en gammal gubbe som har bott där, rökt inne utan att vädra. Jag kan säga att lägenheten inte var mysig överhuvud taget.
Så nu ska jag snart packa! Usch, det är tråkigt :(   Senare idag lägger jag nog in bilder på min fond vägg!

Vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0