Tisdag.. Nej måndag? Eller.. ?

Hej hopp!
Jag har helt och hållet tappat greppet om tiden. Trodde det var tisdag men nähä det var det inte, utan måndag. Jag tycker det känns lite scary när man får en sån känsla. Vad tycker ni? :)

Nu ska jag verkligen skärpa mig med maten, bara äta nyttigt, när man inte får på sig sina jeans längre så är botten nådd! Verkligen! Så när jag kom hem till Oskar idag så säger hans mamma, appråpå att jag vill äta nyttigt, att bröd inte är bra. Då människan inte ska äta spannmål. Hon visade mig ett inlägg i något som såg ut som en blogg. Och ja, hade jag kunnat kopiera det så hade jag gjort det och satt det här, det va inte lättläst men det var väldigt bra infomation! Så blir det nyttig yoghurt istället för macka.
Man lär sig något nytt varje dag! Har ni lärt er något nytt och bra idag? :)



Hoppas ni får en fortsatt bra Tisd.. Måndag! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0